การคมนาคมขนส่ง
วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
1 - 3 ปี
กรุงเทพและปริมณฑล
ปริญญาโท
สามารถเจรจาต่อรองได้
หน้าที่และความรับผิดชอบ
- Oversees Import & Supply Chain Management system and procedures to ensure the efficient and economical delivery of the MIDEA’s products import from oversea are well managed and effective.
- Dealing with Customs formalities and regulations of all service items' imports
- Controlling productivity and costs. Develops and implements effective monitoring, evaluation and improvement actions for performance of all freight forwarders, carriers (overseas and domestics)
- Engages third party services when necessary.
- Maintain good records for specified time as per Customs Requirements.
- Managing logistic activities along the supply chain to ensure that the operations meet shipment dates.
- Analyzing data to monitor performance and plan improvements
- Coordinating internally with the Product Management team and Sales team
คุณสมบัติ
- Bachelor’s Degree in related fields (Master Degree especially in logistic & supply chain management is a plus)
- Minimum 2-3 years of experience in Import and logistic
- Good communication skills in the English in order to communicate with management as well as MIDEA Headquarter.
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม
สวัสดิการ
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
- ประกันสังคม
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม